2014年2月14日

係咁就係咁

新年伊始, 喜見FB看到幾位友人們post 來誕下BB的好消息

其中兩位是我的舊同學.。除了在comment寫上祝賀外, 我也八卦click入舊同學FB "朋友"一欄 , 看到那些年在OLC 的舊同學名字.  

昨晚, 就係這個發現, 我鮮有細看FB, 看到那些舊同學的照片和近況, 同時腦海裡又浮起一段又一段那些年的回憶

我真為他們慶幸, 廿多年仍能保持聯絡,  仍能保鮮著彼此間的友誼

我也有點衝動想係FB ADD 佢地做朋友但係想了又想, ADD來做乜呢? 你雖然記得人家, 但人家都唔記得你啦, ADD完但人家唔APPROVAL, 那不是更無癮吧! 無謂自討沒趣

況且再照照鏡,. 我只是個低學歷低薪低職工廠二打六, 豈能跟那些高薪厚職高材生們比較呢? 豈不徒增自卑感.?我應有自知之明。

也怪自己, 命中無人緣, 總是被人看不起, 總是被人踩那個別人眼中的我是一條樣衰衰, 怪怪地的異形同學,  讀書又唔叻他們根本不齒與你同行做朋友

可悲是, 三歲定八十 就算你如何努力改變, 係咁就係咁, 不能說什麼, 叫做命定.。

沒有留言: